Cuz fatmakyn evet cinsiyet belirleme yaptık . Neden günah olsun ki ? O zaman tüp bebeğin de günah olması lazım . Süreç tüp bebek süreci zaten . Tek fark tüp bebekte hangi cinsiyetin seçildiğini size söylemiyorlar . Ancak kendileri zaten bunu biliyolar . Eğer gen testi yapılmış ise . Diğer türlü de cinsiyeti bilmeden laboratuvar ortamında döllendirme işlemi yapılıp transfer ediliyor .
askinsy Yani teknolojinin her geçen gün ilerlediği bu dönemlerde bu tarz uygulamalar bana abes gelmiyor. Dini yönden bilemem
birdilektut15 fatmakyn ya fatmakyn bence de allahın işine karışmamak lazım canım hemde cinsiyetin ne önemi varki evlat evlattır kız olsa ne farkeder erkek olsa ne farkeder o senin bir parçan cinsiyetin hiçbir önemi yok bence böyle şeylerin ben doğru olmadığını düşünüyorum sen çok da yaptırmak istiyorsan tabi karışamayız iyice araştır dini yönünüde😊
Niyet123 @“Cuz”#p35 Cuz Hayırlı olsun 🙏Tedavinizi hangi Doktorda oldunuz Rica etsem yaza bilirmisiniz
oluroyle Cuz Taze transfer oldun ya canım transfer sonrası ilaç kullanıyo musun onu merak ettüm bi de ?
Cuz oluroyle Coraspin, fitil , iğne , estrofem, folik asit . Transferden sonra da bunlar dışında sanırım 1 hafta 2 tane daha hap kullanmıştım . Ancak şu an kullanmıyorum
Pnar33 Cuz kaç yaşındasınz ve normal gebelik var mıydı acaba merkez nasıl öneriyor musunuz ve cinsiyet belli oldu mu ☺️
Cuz Pnar33 merhaba , bir kızım var . Daha önce tedavi olmadan hamile kaldım. Bizim tedavi sürecimiz olumlu sonuçlandı . Cinsiyet erkek
Pnar33 Cuz hangi merkeze ve hangi doktora gitmiştiniz acaba bende aynı 32 - 2 kızım olacak 3.cinsiyet seçin düşünüyoruz ☺️
Cuz Pnar33 mürüde çakartaş Dağdelen e gittim. Ancak merkezin ismini hatırlamıyorum .ınstagram ya da Google da mutlaka vardır .
Prensiminannesiyim Cuz merhabalar fiyatı ne kadar acaba bide gerçekten cinsiyet doğru çıkıyo mu burda birne denk geldim bebek tutmuş ama cinsiyeti tutmamış.taze transfer mi dondurulmuş mu sizinki
Cuz Prensiminannesiyim merhaba 5 ya da 6 bin Euro diye hatırlıyorum . Biz de cinsiyet tuttu . Benim taze transfer oldu . Şu an 27 haftalık hamileyim .
Prensiminannesiyim Cuz kaç embriyo koyuldu acaba sınırı 3 mü ? Koyulanlardan kaçı tuttu ? Bide hamilelik öncesi çok ilaç kullandınız mı kaç gün kaldınız kıbrısta kaç günlük izin lazım
Prensiminannesiyim Pnar33 bilmiyorum burdan bi postta denk geldim komşumun 4 kızı var son kez şansını kıbrıste denemek istiyor üzerinde baskı var doğulular kendileri her gün kadın gelip bizde ağlıyo resmen bende biraz araştırayım senin için dedim kıbrısta oluyomuş cinsiyet seçimi ona anlattım kendi sosyal medya kullanmıyor telefon bile almamışlar kadına eşi bişe oldu mu bazen beni arar öyle zorbalıyolar yani kadını sırf erkek doğuramadı diye pislikler o yüzden bende onun için uğraşıyorum parasal yönden sıkıntıları yok durumları iyi duyulmasından korkuyo sadece bende onu söylemezsiniz dedim araştırırken birine denk geldim cinsiyet seçimi için gitmişler hamile kalmış ama cinsiyeti tutmamış bunu söyleyince tedirgin oldu daha araştırıyorum bakalım iyi birini bulunca söyliycem ona
Cuz Prensiminannesiyim 9 tane yumurta toplandı . Bunlardan 4 tanesi 5. Güne ulaştı . Yani 4 sağlıklı embriyodan bizim istediğimiz cinsiyet 1 embriyoda vardı . O yüzden tek embriyo transfer edildi . Tek olmasa bile ben 2 tane embriyo transferi istemiyordum. Zaten bir kızımız var . O yüzden olası bir ikiz durumuyla karşılamak istemedim 😅
Cuz Prensiminannesiyim max 2 embriyo diye biliyorum ama emin değilim . Yani iğne kullandım . Bir de 2 günde bir kan verdim . Onun dışında pelvik ultrason falan istediler . Biz Kıbrıs’ta hiç kalmadık . Günü birlik gidip geldi . O da bir kez yumurta toplama , bir kez de transfer için gittik .