asyamomm Nurtanesi89 2019 yılında tamamen acil olarak suyum geldiği için kendi doktoruma gidemedim ve Medipol mega Hastanesi’nde Huriye Ayşe Parlakgümüş hocayla doğum yaptım. Kendisi çok tatlı dilli ve çok başarılı bir kadın iyi ki kendi doktorum olmamiş dedim sonradan. Şuan Beylikdüzü’nde oturuyorum ama yeniden hamile kalma durumumda yine kendisini tercih ederim diye düşünüyorum:)
Nurtanesi89 asyamomm benimde riskli gebelik ve bebeğim daha küçük olduğu için kendisine aldım canım randevu. Şuan 30 haftalığım daha 32. Haftaya kadar ancak giderim herhalde serklajım bayağa kısaldı çünkü demek ki benimde nasibim burada imiş birbirinden fikir almak önemli gerçekten. Çok sağolun kızlar ❣️
Alpgmz asyamomm benim şuan ki doktorum Huriye Ayşe hanım cokk memnunum ayda 3 kez kontrole gidiyorum çok tatlı dilli ve işinin ehli 🌸🥰
Nurtanesi89 Alpgmz hastaneyi aradım aldım bilgileri canım saol. Normal doğum 39 dedi huriye hanım için sezeryan 52 binmiş. Bu hafta kendi doktoruma gideyim diğer hafta da huriye hanıma gideceğim. Yenidoğan yoğun bakımı önemli çünkü benim için…
Seval00seval Nurtanesi89 Bahçelievler Medipol bende takipte mürvet hanımdayım doktor öğretim üyesi kendisi köklü bir doktor
asyamomm Nurtanesi89 Hiç canını sıkma bende riskliydim 33 haftalık doğurdum kızımı. Çok ağladım doğuma girmeden önce doktor Huriye hanım çok rahatlattı beni ve kızım kuvoze bile girmemişti çok şükür ☺️ inşallah sende sağlıkla al bebeğini kucağına ❤️
Nurtanesi89 asyamomm bu yoruma ağladım 🥹 ister istemez korkuluyum. Bebişin kaç kilo doğdu. Normal doğum mu? Sezeryan mı? Oldu…
asyamomm Nurtanesi89 bebeğim 2450 gr doğdu. ☺️ Emme refleksi gelişmişse ve kilosu 2 üzeri ise küvöze almayız demişti doktorumuz çok şükür öyle oldu. Ben sezeryan oldum çünkü hipertansiyon hastasıyım kendim de biraz riskliydim. Çok şükür sorunsuz sıkıntısız hallettik şuan 5 buçuk yaşında 🙏🏻☺️
Nurtanesi89 asyamomm bakalım benim süreç nasıl ilerleyecek ☺️ ooo sen büyütmüşsün bile birazda iri bebekmiş seninki haftasına göre 🥰
asyamomm Nurtanesi89 umarım çok güzel ilerler gönlünü ferah tut moral önemli ☺️🙏🏻❤️ evet koca kız oldu benim kuzum ☺️ iriydi haftasında doğsa iyi bir kiloyla doğardi ama nasip
tlnertas Merhaba ben de medipol mega da Elif çiler erene gidiyorum ikinci gebeliğimde de tercih ettim fakat bu kez değiştirmek istiyorum doktor önerisi olan var mı mesela nagihan hanım varmış o nasıl ya da diğerleri lütfen öneri..
Gulcem tlnertas Feride Mimaroğlu’ na gidiyorum. Her gittiğimde detaylı bakıyor ve bilgi veriyor. Oldukça sıcakkanlı ve ilgili bir doktor. Bana da 3 doğumunu da Feride hanım’ın yaptırdığı hiç tanımadığım biri tesadüfen tavsiye etmişti.
Nurtanesi89 tlnertas elif hanımdan memnın kalmadınız mı? Neden değiştirmek istedin canım bende bugün gittiğim dokturu beğenmedim hasrane elif hanımı övdüler bana diğer randevumda kendisine gitmeyi planlıyordum.
Mamacita1 tlnertas Elif hanımla ilgili bir sorun mu yaşadınız acaba ? Bende kendisine 2 aydır gidiyorum o yüzden merak ettim açıkçası.
Nurtanesi89 asyamomm kız sus ben 2 kg olsun diye aklım çıkıyor 🤭 oda yeter. Miniğimi sonrasında da büyütürüm hiç uyumam 🥹
ozlemsatilmaz Nurtanesi89 Pendik medipole gidiyorum Ocak öncesi 28 bin dediler tabi ocakta zamlanacak ne kadar olacağı konusunda bizimde fikrimiz yok demişti hastane
Ebussis ozlemsatilmaz bende pebdik medipole gidiyorum 24 bin dediler ocak sonrası en fazla 36 bin bekliyoruz dediler
meryemesra Nurtanesi89 Pendik Medipol, Nergiz Kılıç . 24 bin SGK lı normal doğum 27 bin zorunlu sezeryan 33 bin isteğe bağlı sezeryan
Civciv53 Nurtanesi89 koşuyolu medipolde doç.dr evrim hocada yaptım. Yenidoğan yoğun bakımda var benim bebeğimde 37 de doğdu fakat solunumdan yattı. Riskli gebeydim yakınsanız tavsiye ederim kendisini.
Nurtanesi89 Civciv53 tşk ederim canım verdiğin bilgi için 😘 koşuyolu karşıda kalıyor sanırım. Avrupa yakasındayım ben yakın değil bana.
Civciv53 Nurtanesi89 bende avrupadayım ama orada doğurdum doktorumu çok seviyorum megada falan düşünüyorsan songülden uzak dur derim. Kötü bir tecrübe yaşadım kendisi yüzünden.