Nebiheirmakcica ben muhabbet hanıma takipliydim doğumum bayrama denk gelince tesadüf nöbetçi dr necla hanımdı onunla gerçekleşti doğum bir şikayetim yok ama sürecimi beklemedi her şey normal giderken suni sancı verdi ve çok dikişim oldu bu yandan sadece çok üzülüyorum suni sancı istemiyorum demiştim bu senin ilk doğumun belki 2 gün sürecek bekleyemeyiz gibi bir şey demişti ebe, e bekle yani nolmuş suni sancı beni deliye çevirmişti