Akidesekeri11 Awox erken gebelik testi yalancı pozitif veren var mı? İki test yaptım ikisi de belirgin silik çizgi çıktı kan verdim ancak sonucu bekliyorum
buse76 Akidesekeri11 benim geçenlerde ki postuna bak canım bii bende yalancı pozitif verdi umarım sende vermezz 🤲hamilesindir inşallah
Filizkumsal Akidesekeri11 bende bu testle yapmıstm adetime 3 gün kala silik çıktı ertesi gün kan verdim pozitifti 394 çıkmıştı betam suan 33 haftalık hamileyim sizde de var 🙏hayrlı olsun saglıkla kucagnza alın sonucunzu yazın 🌸
Akidesekeri11 İnşallah. Ben iki test yaptım ama ikisi de aynı marka tabi çok belirgin silik çizgi çıktı biri diğerini yarım saat sonra çok az ısrarla yaptım o da yine belirgin ama ilkine göre daha silik çıktı. Kan sonucumu bekliyorum inşallah vardır
Ervazengin01 Akidesekeri11 gebelik var canım belli yani hayırlı olsun 😊 bende bu markayla yapmıştım test 6 gün gecikmem vardı . Net bir şekilde çift çizgi çıkmıştı. Betam da 1117 çıkmıştı.😊 Şimdi 36+3 haftalığım 🫣 sizede sağlıklı gebelikler dilerim 🤲🏻🌸
Dyg_srcn Akidesekeri11 muhtemelen çok yeni olduğu için silikdir ikisi de yanılmaz diye düşünüyorum inşallah bebeğiniz sizinledir 😊
Akidesekeri11 Sevgikaya1525 ay pozitif dimi ya olumsuz düşünmek istemiyorum ama bat tarihim biraz karışık o sebeple korktum yalancı pozitiften
Sevgikaya1525 Akidesekeri11 yok kuzum yani awox çok denedim hiç yalancı pozitif vermedi hatta artımed yalancı pozitif derler ama iki gebeliğimi de artımed ille öğrendim
Akidesekeri11 Zhrcyl baktım çıkmamış tam kan sayımı sonucu çıkmış ama beta ve diğer tetkikler çıkmamış malesef