babyandmom__ merhaba benim rahim ağzı kısalığım ve 1 cm açılmam vardı yatışın yapılmıştı. Ciğer geliştirici iğne (24 saat ara ile 3tane) ve nidicard diye bir hap içtim. 32.haftada öğrendim eve geçince full yattım . Sadece lavaboya
kalktım yemeğimi bile yatağın yanına masa koydum öyle yedim. 37 de doğum yaptım ama açılma yüzünden değil kordon dolanması yüzünden