Elossgum valla ben kokoreç ciğer asermistim iki çocuğumda da bunda da aseriyorum canım istiyorum ikisinde de yedim yok yemede şöyle olurda böyle olurda tövbe tövbe ama aşeriyosun madem öyle o daha kotu bişey çok saçma gelmişti bana yani caniniz bence ne istiyosa yiyin ama fazla yemeyin tek sorun bu normalde de neyin fazlasini yerseniz zaten zararlı nasıl tam doymadan masadan kalkmamiz gerekse yani hamileyken de aynı sekilde tam doymayin ve fazla yemeyin bende çeyrek ekmek yemiştim mesela sırf aserdim diye bı kere yedim zaten başkada yemedim bu herşey için geçerli diye biliyorum