Glbn00_ee Ceydaaas1 benimkide yüksek sabahlari ac karina içiyorum bende bilmiyorum ay sonu kan vereceğim ondan sonra karar verecekler sanırım normal degerler olana kadar devam ederiz büyük ihtimalle
Glbn00_ee Eylley benimde bacağımda kizarma ve etrafinda morluk olustu ondan mı acaba kasiniyorda onun icin gidecektim bnde acaba ilaçlar mi etki etti ya
umutluanneadayi Ceydaaas1 18 haftalık olduk bugün ama 12 haftadan beri kullanıyorum kasılmalarım oluyor ve düşük tehlikemiz var o yüzden verdi doktorum
Glbn00_ee Eylley bende gideyim morarma oldu bide benm bacagimda önce kasindi sonra kizardi sonra etrafi morardi
zynpknt Ben tiroid ilacı, d vitamini, demir ilacı, kan sulandırıcı iğne, ecoprin, magnezyum, ve genel bir vitamin kullanıyorum yani günde 7 ilaç 😂
HuzurDenizim Arkadaşlar yorumları görünce tribe girdim benim neden tek hapim var yahu herkes avuç avuç içiyo 😂 kan tahlillerimi istedi doktorum , tüm değerlerim güzel çıktı , şuan sadece vinalac Multivitamin kullanıyorum. Buna devam edicez dedi . Önümüzdeki kontrolde balık yağı baslicakmisiz yani 20. Haftada . Şimdi size sorum şudur , d vitamini kan ilacı vs herkes mi kullanmalı bunları değerler güzel olsada , yoksa eksiklik varsa mi veriliyor
zynpknt HuzurDenizim şöyle söyliyim benimde normalde o vitaminlerim çok düşük değil ama özellikle 16 dan sonra bebek bu vitaminleri çekiyormuş yani doktorum dediki bu vitaminleri sen kendin için içiyorsun dedi bebek ihtiyacı olan vitamini her türlü alır seni sömürür ama sen dökülürsün dedi gerçekten de inanılmaz baş ağrısı çekiyordum d vitamini ve magnezyumdan sonra aşırı azaldı maşallah diyim😂
HuzurDenizim zynpknt aslında gayet mantıklı , doktoruma bunu danisicam banada yazsın yahu , kafamdaki saçından agzimdaki dişimden olmiim gencecik yaşta 😸