Etli yeme bence etsiz güvenle yiyebilirsin.Ama dürüm tercih ettiğinde içinde yeşilliği saırılı gelecek.
Yeşillikler çok tehlikeli.Evde kendin yıkayarak yeşilliği tüketmen lazım.Toksoplazma meyve sebzelerin iyi yıkanmamasından çok bulaşıyormuş.Doktorum dışarda salata tarzı hiçbirşey tüketmememi söylemişti.Şuan tokum ama canım çekti benimde 🙈