MujganisMom değerlerinize baktırdınız mı? Bende pcostan dolayı bebeğim olmadı bi süre zayıfladım beslenme düzenimi değiştirdim ve en önemlisi kafamdan bebek düşüncesini çıkardım olmuyorsa vardır bir hayır dedim o ay nasip oldu. Şimdi de şeker hastayım doğumdan kaldı ortalamam 11. Rabbim isteyen herkese hayırlı zamanda hayırlı evlatlar nasip etsin.