MujganisMom ben 10,5 yıllık evliyim ve 3 yıldır şeker hastasıyım son 1 senedir de insülin kullanıyorum. İlk evlendiğim zamanlar pcos yüzünden doğum kontrol hapı kullanıyordum evliliğimin ilk yılında bıraktım. Ama daha sonraları stres ve farklı şeyler yüzünden kilo almaya başladım. Yaklaşık 7 sene sıkıntılı bir dönem atlattım. Bu süre içerisinde bırakın bebeği adet bile görmüyordum. Kilom 138 e ulaşmıştı. Ve açıkçası ne bebeğe dair bir umudum kalmıştı ne de başka şeylere. Daha sonra zayıflamaya karar verdim yaklaşık 40 kilo verdim. Hemen hemen 3 sene önce adetlerim düzene binmeye başladı. Fakat aşırı derece de ağrılı geçiyordu. Bir kaç defa doktora gittim hiç bir sorun yok denildi. O süre zarfında diyabet hastası olduğumu yeni öğrenmiştim. Geçen senenin sonuna kadar haplar yeterli geliyordu. Ama bu sene malesef insülin başlandı. Evliliğimizin 10. Yılının ortasına doğru ve açıkçası çocuğumun olmayacağını düşünüyordum artık 10 yıl olmuştu. Daha sonra bu yaz annemlerin yanına gittiğimde adetimde gecikme yaşadım o ara bir kaç kilo geri almıştım yine adet düzensizliğimin başladığını düşündüm. Ama annemlerin ısrarı üzerine de test yaptım öğleden sonraydı. Ve hamile olduğumu öğrendim hemde gayet net çift çizgiyle. Yani uzattım biraz ama evliliğimin 10 yılının 9 u ağlayarak geçti hep çocuğum olmadığı için çevre baskısı da ayrı bir dertti. Son 1 yılda artık ağlamıyordum bile çünkü kabullenmiştim. Özellikle son bir kaç ay da. Ama şu da bariz bir gerçekti o stres üzüntü kabullenememe de çok fazla etkiliyormuş hamileliği. Ben ne zaman vazgeçtim hamileliğimi öğrendim. Allahım size de en kısa zaman da nasip etsin inşallah 🩵