_biranneadayi Lala02 Ay hadi çok sevindim canım inşallah bu gebeliğin hcgsidir❤️ iki gün sonra muhtemelen görür keseyi ama karından değil de vajinadan görünür bence
Lala02 _biranneadayi vajinal ultrasonla baktı endometrium biraz kalınlaşmış geçen haftaya nisbette dedi. Ama kese gözükmüyor. biogesti yazdı bana hadi bakalım inşAllah iyi olur🥹 çok heyecanlıyın ilk gebeliğim
Qwert2211 Lala02 canım benim bir hafta gecikmem war 2 kere erken gebelik testi yaptım negatif çıktı . Ama 1 haftadır regl ağrısı gibi hafif hafif ara ara hep oluyor . Senınde bu gecikme ve negatif süreçlerinde bu şekilde regl olacakmış gibi ağrın oluyor muydu
Lala02 Qwert2211 evet evet 🥲 sol kasıkdada çox ağrılar oluyordu heran regl olacakmış gibiydim göğüşler şişmişti çox ağrıyordu benim reglden 15 gün geçti testte kanda negatifdi. 22 ci günde (grcikmenin) testte kanda pozitif oldu
Lala02 Sila41_ 20 aralık beta 1696 çıktı vevajinal ultrasonda gözüktü😍 1 ocak yeniden çağırdı kontrol için
Sila41_ Lala02 çok şükür yaa benim de idrar testi 1 hafta önce yaptığım negatifti adet günüm tekrar yaptım tam 7 gün oldu arafa pozitifi gördüm olabiliyor böyle şeyler
Havva001 Lala02 bende aynı durum var ilaçım bitti regl olmadım 22 gündür bende acaba yapsam test çıkar mı
Delihatunnn Lala02 iyiki doktorun verdigi adet sökücü düşürmedi cocugu doktor 🤦 Allah korumus vallahi cok sevindim
Qwert2211 Lala02 yaaaa çok fazla geçmiş benim 7 gün geçti negatif diye umutsuzluğa bağlıyordum oysa ki
Lala02 Havva001 o ilaç varsa tutunması için yoksa söktürmesi için hala regl olmadıysanız gebe olma ihtimaliniz büyük bendede ilaç bitdi 2 gün olmadım idrar test yaptım böyle çıktı
Rukye12345 Delihatunnn duphaston gebelikte de kullanılan bir ilaç hatta düşük tehlikesinde kullaniliyor
Lala02 Delihatunnn yok canım o ilac gebelik varsa tutunmasını sağlıyor yoksa söktürüyor. Hatta düşük tehlikesi olan hamilelere bile önerilir o ilaç. Doktor tavsiyesiyle tabiiki
ezoocum Delihatunnn duphaston sadece adet sökücü değil ben gebeyim ve kese etrafında kanamam var doktor duphaston başlattı bana tedbir amaçlı insanları korkutmayın
ZuZuM_22 Lala02 hayırlı olsun canım başka ne gibi hassasiyetin oldu bel ağrısı sıcaklık gibi bi şeylerin oldumu yoksa yok 🙂
Lala02 ZuZuM_22 Kabızlık, göğüş ağrısı kasık ağrısı baş ağrısı bazen bulantılar ateş basması, ara sıta burun kanaması, 3kq kilo alışı say say bitmez😅