
Kızlar merhaba men 25 ekim regl oldum kasimda olmadım 9 aralık doktora gittim usm baktı hiçbişey yok dedi beta 0,15 çıktı. Duphston ilaç yazdı. 5 gün sabah akşam 2/2 iç dedi regl olursun dedi. İçdim bitti 5gün 2 gün geçti regl olmadım. Göğüşlerim çok fazla şişti ve ağrıyor. Şübhelendim test taptım anında böyle çıktı hamilemiyim yoksa?