sevgibeybi october geçen ay 3 gün kala silik çıktı 1 gün kala negatif. Testle kavga ettim resmen ben hamileyim çıkartmıyo diye 😂😂😂 bu ay daha sakin olucam söz verdim kendime😇 Rabbim bilir ne zaman vereceğini ❤️
Fyz_a sevgibeybi acikcasi 15 ve 16 araliga gore biràz silik gibi catlamis olabilir testi bidaha yaptiniz mi yarin tekrar yapin daha silikse catlamistir
october sevgibeybi aşkım seninki çatlamış ama tam folikül ayrılmamış gibi (benim bilimsellik sjsjsjjsz) havuç yersen üst üste 3 tane süreci hızlandırırsın
Fyz_a sevgibeybi bencede catlamis valla burada, bilgim de yetersiz kaliyor azcik siliklesse bile catlamis kabul ediliyordu sanirim umarim kavusmuslardir😊
Evrim-96 Hanifegedikli yaa nasıl tüketmek gerekiyor ben bir kere kürtaj geçirdim şimdi iki regl geçti üzerinden denemek istiyoruz ovülasyon testi aldım yumurtlama günü değişti mi acaba diye