sevgibeybi Kızlar selam ovülasyon yapıyorum, geçen ay tam takvimde de testte de 0.88 pik gördüm aynı gün yani. Ama bu ay bu şekilde ben bu ay yumurtlamıyor muyuuum ??
october sevgibeybi ben bu premoma inanmıyorum ya hassasiyeti çok farklı. geçen ay pik olanı yükledim low dedi, çatlamış olana (bariz belliydi silikliği) high dedi
sevgibeybi october yaa ben güvenilir diye okudum buralarda ondan yükledim. Napayım sizce değerlendireyim mi bugünü de 🤭 dünü değerlendirdik çünkü
october sevgibeybi bence bugünü değil yarını değerlendir ama sperm sorunu yoksa 3-4 gün de üst üste yapabilirsin. erkekte sperm sorunu varsa bir gün ara veriliyor
sevgibeybi october spermde sorun yok test yapıldı. Yine de vitaminle destekleniyor eşim. Ayrıca ben de baya güzel vitaminle çevriliyim 😂 yarın bi daha test yapar değerlendiririm teşekkür ederim ❤️
Fyz_a sevgibeybi acikcasi 15 ve 16 araliga gore biràz silik gibi catlamis olabilir testi bidaha yaptiniz mi yarin tekrar yapin daha silikse catlamistir
sevgibeybi october tamamdırr👍🏻👍🏻 Gerisini de stres yapıyorum ben ya takip ederken bişey yok, yumurtlama çatlama bitti beklerken uyku uyuyamıyorum 🤷🏼♀️