[silindi] iki normal doğum yaptım canım ikisinde de yaşım küçüktü korse falan almadım ama biz eve gelince büyüklerimiz sıkı sar sarkmaz dedi çarşafla sıkı sıkı sardık hem de baya sıkı 😂 dedikleri gibi hem sarkma olmadı hem derim hızlı toparlandı . Bunda da sarıp bağlamak zor olur diye direk korse aldım kancalı olandan . Hastaneden eve gelip duş alınca hemen takacağım . Hem baskı olduğu için içinde ki pis kanı da atmaya yardımcı oluyor .
Sezeryan için bilmiyorum ama