Ya banada doktorum sınırda dedi biraz kaçırımca 160 çıkıyor yokluk dikkat ediyorum yedikten sonra ölçüyorum ama aşırı riskli görmedi karbonhidratı kes dedi sadece dahiliye yönlendirmedi belki bi diyet dene dedi şimdi yüksek mi sınırda mı bu hafta biraz kaçırdım tartıya hemen 1 buçuk 2 kg fark etmiş 1 hafta içinde biraz da ödemim olmuş galiba hissediyorum