Yuuki
Annelikmghb
Yenianne6161 Başıma yine neler geldi neler 😂 az kalsın beni yatışa alacaklardı panik atağım yüzünden 😂 acilde kan idrar tahlili verdim, tansiyonum bir normal çıkıyor bir yüksek, doktor da açmısın tokmusun dedi açım dedim eve git yemek ye çayını iç gel dedi, gittim geldim tansiyonum önce 11/8 çıktı, sonra nst bağlandı o da normal çıktı, bir daha tansiyon bakalım normalse gönderelim dediler, ölçmeden önce git dışarda hava al, sen stres yapıyorsun panik atağın var sanırım dediler, evet dedim bende 😂 sonra gittim su içtim bol,bol yürüdüm dışarda, içeride sonra geri gittim biraz oturup sakinleştim, tansiyonum 13/8 çıktı gönderdiler eve. 😂 Bugün neler yaşadım ya vallahi hem bebeği hem kendimi boşuna strese soktum ona üzülüyorum. 🥹