Kızlar merhaba bugün tam 38 haftalığım, nst çekildim nst normal ama tansiyonum sınırda çıktı, stres yaptım biraz zaten taşikardım da var, ondan sonra doktora gösteremedim korkumdan, stresimi atmaya çalışıyorum sizce bu tansiyonla doktor doğuma alır mı. 😭😢