Pamuk Merhaba güzel annelerim💫 Ben geçen senenin Mart annesiydim,ama ani bir değişimle şubat annesi oldum🤭 Şimdi mart anneleri postlarini görünce çok duygulanıyorum.Sizler hangi ayın annesisiniz?
denizin__annesii Pamuk Bizimde mart 11 de gösteriyor takvim ama sezeryanla doğum yapmak istiyorum o yüzden Şubat sonu diyebiliriz şuanda kaç haftalık oldunuz bizim27+6 bu gün
irem-16 AnayimBenAna_ canım ben de Mart annesiyim ve sanırım sen de bursa da yaşıyorsun çok görüyorum yorumlarını🥰🥰
Nuray-61 sevaldqn1 cinsiyet belli mi bende haziran annesi olacağım nasipse cinsiyet erken görüldü erkek dedi doktorumuz
AysenTpbs Doğumum Şubat ın 26 sına denk geliyor ama 41 42. Haftalara uzanırsa Mart annesi olurum bende inşallah 😍
gunom 06062015 bizimde Şubat’ta nasipse 🤲🏻 rabbim sağ salim kucağıniza almayı nasip etsin sorunsuz sıkıntısız doğum olur inşallah 🤲🏻🥰 hazırlıklar ne alemde
Frozen denizin__annesii ben de mart 17 annesiyim ama sezeryan olacağım için şubat sonu gibi olur diye düşünüyorum. biz 27+0 dayız
tatlibebegim_ Ebrueren geçen sene bu zamanlar 19+6 haftalıktım tahmini doğum tarihi 6 mayıs mı gösteriyor 38+5de doğum yaptım 26 nisanda😆
Balbebek012 Pamuk mayıs annesi olacağım inşallah ❣️❣️❣️ ama her şey olabilir minik bir boğa bekliyorum erken de gelebilir 🥰🥰🥰
4207smyy_-_ Yuuki ben de temmuz hayırlısıyla hepimiz sagliklica ve kolaylıkla kucağımıza alalım inşaallah
Balbebek012 Pamuk evet evet her şey olabilir 2 mayıs ya nisan annesi de olabilirim 🥰🥰 her şeye hazırım 😅 gerçi iki bebeğim de 41 de doğdu amaa ahahaa