Nursah2 yok diyetisyenle değil doktorum bana suyumu arttıracak ödem yapacak bebeğe faydası olmayan şeyleri söyledi onları tamamen çıkardım hayatımdan hamurişi şekerli meyveler paketli yiyecek içecek herşeyi bıraktım açlıktan ağlayarak uyuduğum gecelerde oldu aşerip bişey olur korkusuyla yemediğim yiyeceklerde oldu makarna için gece 2 de ağlamışlığım var 😅 halbuki nefsimi köreltmek adına 1 kaşık yiyebilirdim ama korkudan yiyemedim oturup ağladım zaten kilolu bir şekilde başladım gebeliğe o da ayrı bir riskti o yüzden zorluk yaşadım biraz ama olsun sonu güzel olsun yemek sonra da yenilir 😊 rabbim nasip ederse ikinciyi düşünmeden önce ideal kiloma ulaşıp öyle yapmayı planlıyorum en azından yemek konusunda zorluk çekmem doktorum öyle söyledi