Nursah2 Kızlarrr ne zamana kadar yüz üstü yatmakta sorun olmuyor. Şuan 12 haftalık olduk çevremdekiler kızıyor yatma diye. Yatmamaya çalışıyorum ama alışkanlık işte. Siz ne zamana kadar yattınız?
Deleted33000 Nursah2 bende 11+3 um cnm bende yatıyorum o şekilde korkuyorum da ama napim başka türlü uyuyamıyorum ilerde karnım büyüyünce nasılsa yatamicam böyle avutuyorum kendimi 😅😅
Mervecihan_ Nursah2 12 haftada hiç bir şey olmaz ezemezsiniz zaten o minicik şu an ben 18.haftaya girdim hala kendimi o şekilde bulduğum oluyor bu haftalardan sonra yatamam ama sanırım zaten karnınız izin vermez şimdilik içiniz rahat olsun
Seher05_ Nursah2 bende 12 haftalıkken yatıyordum bebeği hissettikten sonra istesenizde yatamazsınız 🥹😅
Nursah2 Deleted33000 bende öyle avutuyorum ki ilk hamileliğimin üstünden çok geçmeden tekrar hamile kaldım. Yüz üstü yatmaya hasretim ama emin olamadım 😅
Nursah2 Mervecihan_ Ah umarım öyledir uyanınca yüz üstü buluyorum kendimi 😊 18 e kadar en kötü tadını çıkarmam lazım gibi hissettim şuan 😅
Nursah2 Deleted33000 bu sürece geri dönmek zor olmuştur biraz 😅 benim ikizler 1 yaşıma yeni giricek daha 😁
Aslaninannesi_ 28 haftalığım uyandığında hala yüz üstü buluyorum kendimi doktor kendini kasma zaten rahatsız olduğunda yatmayacaksın diyo
Minikmucizemmm26 Nursah2 15. Haftaya kadar yattım bide kiloluyum karnimda büyük ama rahatsız olmadım hiç 🤭
Nursah2 Minikmucizemmm26 bende de var ilk gebelikten kaynaklı sezeryan göbüşü 😅 yastık görevi görüyordur umarım bebişe yüz üstü yatınca 😇
Aslaninannesi_ Nursah2 uyuyoruz ne yaptığımızı bilmiyoruz bakıyorum rahatsız olunca dürtüyor zaten bebe 😀😀
BusZeyRas Nursah2 35 haftalığım hala bazen yüzüstü uyanıyorum. Biraz akışa bırakmak lazım bebişler Rabbim tarafındna öyle güzel korunuyor ki🩷
AysenTpbs Nursah2 Yaa milleti dinlemeyin bedeninize kulak verin zaten rahatsız pozisyona vücut dayanamıyor, eğer dayanabiliyorsanız sorun yok demektir. Göbek büyüdükçe yüzüstü sırtüstü imkansız zaten. Şimdilerde tadını çıkarın.
twn_babymom Nursah2 ay maşallah sizin ikizler 1 yaşında Şuan hamilemisiniz 😇 bi yandan çok güzel sağlıkla gelsinler ikizlere tek mü bakıyorsunuz bende suan 31 haftalığım ikiz bebeklere
Yogurtlupilav Nursah2 ben 17 +2 yim hala yatıyorum uyumakta zorluk çekiyorum sol tarafa yatınca. İlk hamileliğimde de 20. Haftalara kadar fln yatmıştım