O kadar büyük bir yüktü ki kurutmada bile zorlandım havalar bozuk diye.Siz siz olun 30dan sonrasına bırakmayın hastane çantasını.Bugün yarın derken 36+5de çanta bitti 10-15 dakika oldu kapatalı.Sancım çıkmıyor diye nstlere güvendim ama güvenmemek lazım.Orta boy valize zor sığdım ama şükür herşey sığdı.Var mı benim gibi bu zamanlara bırakan çılgın?…😅