2prensesannesii2 Aydınlatır mısınız midesi yanıp kel olan var mı merak ediyorum midem yanıyor bir aydır çünkü 34 haftalığım ama bir umut saçlı mı doğacak merak ediyorum çünkü ilk kızımda mide yanması yaşamadım kel doğmuştu 😅😅
crazyymom 2prensesannesii2 saçlı olmasıyla filan alakası yok Hamilelikte bebek büyüdükçe rahim de büyür ve mide asitlerini yemek borusuna doğru iter. Bu sebeple mide hamileliğin üçüncü trimester döneminde mide yanması meydana gelebilir saç filan kocakari uydurması
seyma0661 2prensesannesii2 annem de öyle diyor bana hamileyken çok yanması olmuş simsiyah saçlı doğmuşum 🤣 ama bencede alakası yoktur mideye baskı yaptığından olabilir. 20den beri bende mide yanmasıyla uğraşıyorum😵💫
2prensesannesii2 Delihatunnn Bilmiyorum ilk kızım kel doğunca bu kızım saçlı doğsun umuduyla merak ettim 😅
Delihatunnn 2prensesannesii2 valla bilimsel karsiligi var diyorlar bilmiyorum askim benim oglum killiydi da dokuluyo zaten sonra o ama sacida kel degil masallahi var
Kubra6694 2prensesannesii2 son ayimda ara ara midem yandı bebeğim bayağı saçlı doğdu. Hatta iki gece uyuyamadım oda oda gezmistim
k19966 2prensesannesii2 benim geceleri bir yanardı otuurp kış ayı dolaptan buz alıp yediğimi biliyorum ne çok yanardı ama pek saçlı olmadı sarısindi zaten acı yoktu pek şuan 5 yaşında hala pek yok 😆
Minnaksever 2prensesannesii2 ilk kızımda bı kere yanmadı midem doğduğunda sanki peruk vardı kafasında.yalan yani genetik tamamen ben de öyle doğmuşum
Cisemdnc 35 haftadayım şu an bile midem yanıyor ama kızım kesin babası gibi cins olup kivi kafa doğacak eğer saçlı olursa en azından değdi derim
12betul 2prensesannesii2 İlk kızımda 2. Aydan 4. Aya kadar şiddetli mide yanmam oldu . Hamilelikte ara ara oldu ama öyle midem doluncaya kadar yemek yiyemedim . 4 parmak uzunluğunda saçlı doğdu hem sık hemde simsiyah İkinci kızımda da aynı aylarda aynı yanma oldu Oda saçlı doğdu ablasına nazaran daha az dı ama o da siyah ve baya saçlıydı . Şimdi 3. Gebeyim bunda da aynı aylarda aynı yanma bakalım bu nasıl olacak
Deryakaya1802 2prensesannesii2 benim dayanılmazdı çok saçlı doğdu bebeğim annem bana hamileyken de midesi çok yanarmış ben de simsiyah saçlı doğmuşum denk gelmiştir belki ama kardeşimin hiç midesi yanmadı bebeği kel doğdu tesadüftür belki😁
Alisde 2prensesannesii2 valla oyle olsaydı karnimdan rapunzel cikarmam lazimdi 😁😁oglum normal sacli cikti sonra 3. Ayindan itibaren hepsi döküldü 1 yasina kadar kel kaldi 🫠🤭🤭
ogretmenanne2024 2prensesannesii2 alası var mı ama deli gibi midem yanardı gece kalkar şurup içer yatardim meleğim saçlı doğmuştu simsiyahti saçları