Semaen yüksek tansıyon oldugu ıcın sunı sancıyı cok cektırmedı doktorum acılma olmadı dıye 3 saat sunı sancı cektım sonrasında acılma olmayınca ve bebegın kalp atısı yavaslayınca sezeryana aldılar dırek belden uyusmalı oldum ameliyat guzel gectı 12;16 amelıyatdan cıktım aksam saat 8 de ilk yürüyüş oldu sadece ilk yürüyüşte kalkarken ayagı zorlandım sonrasında ilk yuruyusten hemen yarım saat sonrasında tek basıma yurumeye basladım bugun 2. Gunum normal sekılde yuruyorum hareket edıyorum tabı bazen agrıl oluyor ama cok normalmıs bebegımı kucagıma aldıgım an hersey cok guzeldı🥹🥹Rabbim herkese hayırlo doğumlar nasıp etsın