fairytale_ Tansiyon yüksekliğinden dolayı yatışım yapıldı dua edin kızlarrr sabah doğuma alınıcam heralde🥲🥲
sacmalamakizim fairytale_ Bende kontrole geldim nst güzel ama tansiyonum 14/10 çıktı, daha doktora gösteremedim çok korkuyorum. 🥺
fairytale_ ilaydarabiaoz saol canım sanada gecmıs olsun dogum yaptın mı peki senın baya yuksekmıss🥹 bende 37+5 deyım 15 cıktı en son tansıyonum hastanede takıp edılıyor sabahda doguma gıdıcem heralde yemek yemememı soyledıler 🥹
ilaydarabiaoz fairytale_ evet canım acil sezeryana alındım çünkü tansiyonum zaten vardı ama doğum sancılarım başlamıştı ve bebek içerde bogalmaya başlamış demişti doktorum direk 1 saat içinde apar topar alındım
fairytale_ ilaydarabiaoz yaa cok gecmıs olsun benım bellı degıl suan takıp yapılıyor sezeryana gıreceksın demedıler normal dogumda demedıler tabı bebegınız kac kılo dogmustu acaba.
fairytale_ ilaydarabiaoz benımkıdr hemen hemen o gramda 🥲son haftalarımda besın damarı tıkanıklıgından kılo alımı az olmus bebekte
fairytale_ Semaen yok canım benım bebeğe bağlı besin damarım tıkalı oldugu ıcın tansıyon yukseklıgı oluyormuş
Semaen fairytale_ hmmm ama tansiyon damarı tıkar aslnda benimde yüksek cıkıyor ama sınır 15 10 dedi bunu görürsen gel dedi
fairytale_ sacmalamakizim dogum baslasin diye suni sanci verildi 🥲Rabbim sanada güzel haberler nasip etsin canım