Deniz4848 Hiç hissedilen bir sey değil ki sonda. Benim iki doğumumda da doğumdan önce takıldı. Biri odada biri ameliyathanede ama ben genel anestezi oldum o yüzden olabilir
Zelihapekr Deniz4848 inşallah uyuşmadan sonra olur. Kaç kat kesilicem onu dert etmiyorum bunu dert ediyorum
Deniz4848 Zelihapekr hiç dert etmeyin bende çok kafama takıyordum iki doğumumu da devlette yaptım gerçekten hissetmedim
Zelihapekr Figen1-2 normal doğumda hiç duymadım ben ama anneye bi kaç saat kolaylık olsun diye takılıyodur belki de
Esrackc Figen1-2 normal doğumda ihtiyacınız olmazsa takılmıyor ben tam doğum anında tuvaletimin geldiğini söyledim o yüzden taktılar
busraanneoluyor minnikkksevdammm peki önce takınca belden uyusturmayi nasıl yaptılar üstüne nasıl oturuyorsun
Zelihapekr busraanneoluyor ya başka rahatsızlıklar için de takılıyo oturuluyo sanırım üstüne. Ama bana uyuştuktan sonra taktılar yine çok şükür. 6 saat ayağa kaldırmadılar. 6 saat sonra sondayı çıkarıp ayağa kaldırdılar. Çıkarırken de çok rahattı hiç hissetmedim. Korktuğum gibi olmadı.
ayseamineinci Zelihapekr Ben yaklaşık 22:23 gün önce sezeryan oldum bana uyuşmadan önce taktılar özelde yapmama rağmen çok saçmaydı