İlk doğumumda özelde oldum ameliyathane de uyuştuktan sonra takmışlar takıldığını bile bilmiyordum 😂 ikinci doğumumu devlet hastanesinde yaptım ebe odada taktı derin nefes al ver dedi serbest bırak kendini acımaz dedi dediği de oldu aci hissetmedim burada çok okudum acıyor bayılacaktım falan diye herkesin acı hissi gerçekten farklı ama abartıldığı kadar da değilmiş çıkartırkende aynı şekilde söyledi ebe çıkartırken de hissetmedim ☺️