kaderakgun1 evet önce adet ağrısı gibi başlıyor . Belirli aralıklarla geliyor sancı .Dk tutuyorsun önce 10 dkda bir gelirken açılma oldukça 2 dkda bir falan geliyor . Tabi açılma arttıkça baskı da artıyor ve sancılar biraz şiddetleniyor. Son aşamalarda tuvalete gitme ihtiyacı hissediyorsun ama aslında bebek çıkmak için zorluyor. yerinde durmak biraz zorlaşıyor hissediyorsun ama dayanılmayacak gibi değil😅 Biraz fazla detay anlattım sanırım ☺️Benim çok hızlı gelişmişti . Hatta sezeryana alacakken,doktor zaten normal doğum başlamış diye şaşırmış normal olmuştu☺️Eğer herhangi başka bir sağlık sorununuz yoksa kesinlikle normal doğum öneririm . Korkmayın . Vücudumuz süreci yönetiyor zaten ☺️