12betul bugun bana dogum hakkinda ders veren ebem ile gorusuyordum, 4 cocugu varmis :)) siz nasil dogurdunuz dedim.. hepsini epidural ile yaptim dedi
karsi komsumun su an 3.5 aylik civari bir kizi var, ilk kizi, ona da sordum kac cm iken hastaneye gittin vs… 5 cm iken vardim bende normal dusunuyordum ama sonrasina dayanamadim dedi
gercekten hala cok istiyorum normali, cunku herseyden cok avantaji var…
su anda 34 haftaligim bazen agrilar geliyor gidiyor eminim daha cogunu bircok arkadasimiz yasiyordur, ama gelen bu agrilar :))) ah ah yururken, yatarken, yanlis pozisyonda oturdugumda, kalcama batan seyler :) hic guzel degil ve bu bile bu kadar acitiyorsa, 6 cm - 10 cm dogum acitir herhalde ya :)) bilmiyorum
haftam yaklastikca korkmaya basladim, henuz bana hala bakilmadi, vajinal dogum icin uygun muyum diye… bekliyorum bakalim ne zaman kontrol edecekler :)