Eymenkuzusu benim elimde ultrason resmi yok ya atamıyorum şu an doktor vermedi cihaz çıkarmıyor diye devlet hastanesi idi ben geçen gün gittim 8+4dü yuvarlak keseydi tam sağ tarafta alt tarafta idi ama doktor gösterdi bana bu teoriye göre kız oluyor yani karından ultrasonla baktı çünkü