Nur-sahin Ahh. Hiçbir sorunum yokken tam 24 haftada ben de acaba suyum mu geliyor şüphesiyle gittim. Son 10 Gündür Her gün 4 parmak kadar ıslanıyordu iç çamasırım. Ve maalesef test pozitif geldi. Doktor rahmimin içten yırtıldığını bebeğin kanala indiğini söyleyip hemen Diyarbakır’a şevketti. Diyarbakır a gittiğimde 4 cm açıklık olduğunu mesafenin hiç kalmadığını rahmin içten yırtıldığını söyleyip zorunlu sezaryene aldılar beni. Asla bekleme şansı ihtimali vermediler. 24 haftalık doğan pamuk kızım 1 hafta direnebildi. Doğumda bana da koryoamniyotit olduğumu söylediler. Kanımda idrarımda bile çıkmayan hiçbir rahatsızlık belirtisi vermeyen bu illet ne diye bakarken gördüm yazınızı. Çok canım yandı çok üzüldüm Çook. Size detaylı bir açıklama yaptılar mı?