Kızlar doktor ne kadarda bir kontrole çağırdı sizleri ben 22 haftalıkken oldum acil serklaj şuan 24+4 haftalık oldum 4 gün yattum sonra eve taburcu oldum elhamdülillah herşey yolunda güzel ilerliyor perinatoloji doktorum amaliyat yapan beni 3 günde bir çağırıyor şuan beni sizi ne kadar çağırdı ne zamana kadar çağırdı