Niye endişe edilecek bir durum olsun ki? Bebeğin gelişimi iyi, gereksiz annenin kilo alması anneye doğum sonrası için vereceği kilolara ekleniyor. Bende de gebelik şekeri çıktı bende 79/80 arası hamile kaldım ve haftaya cuma doğuracağım 39+0 da 75 kiloyum hastanede tartıldığım yiyip içtiğim+ kıyafet ayakkabıyla beraber. Bebeğimin gelişimi de iyi bazen 1 hafta önden bazen 3-4 gün önden bazen 10 gün önden gittiği şekliyle süreci tamamlayacağız inşallah. Şekerden dolayı zaten 15 gün üstü sıkıntı böyle olmadı şuana kadar şükür ki sağlıklı olsun da siz kilo almayın bizden besleniyor sağlıklı beslendiğimiz için 😊