Mrvsmt2502 Minnakpopus ilk 2. 3. Fark etmez canım ama en az %60 artış yeterli. Sizin değeriniz 2 kat arttıysa doktor uzatmamak için 2 kat artış yeterli deyip geçmiş olabilir. Anneler stresli oluyor bu dönemde üzmeyelim 🌸🥰
Minnakpopus Mrvsmt2502 yok asla hepimiz az da olsa aynı yollardan geçen kadınlarız üzmek içim demedim
Mrvsmt2502 feridelevent_08 evet kesinlikle benim ilk gebeliğimde sizin gibi az artıyordu ama ikinci gebeliğimde 3 kat artıyordu aybı kişide bile fark oluyor 🥰 stres yapmayın sizinkide gayet iyi
feridelevent_08 Mrvsmt2502 teşekkür ederim ❤️ benim hep kimyasal ile sonuçlanıyordu ilk transferimde artış hiç yoktu bunda gene artıyor çok şükür 🌸
feridelevent_08 onemomy tabikide hepimiz aynı olucak diye birşey yok çok şükür bin şükür bunada razıyım yeterki düzenli artık . Teşekkür ederim ❤️
onemomy Şu an iyi düşün iyi olsun inşallah. Benim önceki gebeliğim %40 oranında artıyordu, doktorlar diyodu %60 üstü iyi diye. İnşallah iki gün sonra daha güzel bir artış olur. Aklıma geldikçe dua ediyorum.