iknrkc bu sizin hastaneden beklentinize bağlı. Bazıları için para vermek gereksiz görülüyor ama ben ve bebeğimin sağlığı benim için paradan daha önemli. Yenidogan çetesi için insanlar tedirgin bunda da gittiğiniz doktor ve hastaneyi araştırmanız lazım. Ya da devlete gideceksiniz gidin size karşı muamele nasıl oluyor görün. Çevrenizden bilgi edinin. Ben şahsen duyduğum birkaç olumsuz haberden dolayı doğum sigortam da olduğu için özele gidiyorum. Tamamen sizin beklentinizle alakalı bir durum yani.