Büyük şehirlerde özel küçük şehirlerde devlet bence .Ben İstanbul’da oturuyorum şahsen şehir hastanelerinden tutun tüm devlet hastaneleri mülteci istilasına uğramış durumda , durum böyle olunca mecbur hem kendi sağlığım hem bebeğimin sağlığı için özelde doğuracağım