Hilalcanim helloandhello kim diyor bebegimin pisigini sadece bi o gecirdi hemen cok memnunum ben stok yapiyorum 😩
Ozge161616 Mammaaura diye bir marka var hem içeriği temiz hem de yenilebilir içeriği var. Ben de kremi, şampuanı,bebek yağını ve çatlak kremini aldım o markanın
cucunns12 helloandhello helloandhello ben başından beri mustela kullandım çok memnunum 🌸oğlum bir yaşına girdi halen devam ediyoruz kullanmaya ❤️💖
cucunns12 helloandhello helloandhello ben başından beri mustela kullandım çok memnunum 🌸oğlum bir yaşına girdi halen devam ediyoruz kullanmaya ❤️💖
aslaninannesi7 helloandhello denemek istedim bende canım çeşit olarak aldım zaten bakalım her bebek de aynı değil
Mercan0652 Pişik kremi favorim Bepanthol ben bile kullanıyorum yazın sivrisinek sokmalarina kullaniyordum cok rahattim şimdi de stokladim çocuğum için😅 şampuan ve yağ olarak ya dalin ya da uni baby düşünüyorum bakalım deneyerek gorcezz
yaseminyaldiz Hepsini ecowell tercih ettik asla da pişman olmadık aynı şekilde devam ediyoruz tamamen organik olması en sevdiğim tarafı benim