helloandhello Girlmama sudocream iyi değilmiş şuan öğrendim 😕 weleda markasını öneren oldu araştırdım inceledim baya güzel yorumlar bar
Bnguuu_102 Hulo2105 bizler de dalinle yıkandık ilk çocuklarımızı dalinle yıkadık ama irdelemek gerekiyor artık maalesef sonuöta o çocupun bizim üsğmüzde hakları var zarar verilmemeli dikkatli olunmalı herkesin kendi kararı
Balbebek012 Bnguuu_102 👍 zaten kokulu ürünler bebek için iiyi değil diye biliyorum bu iki marka aşırı kokulu evet kokusu çok gğzel hele dalın deterjanı ama bebek için iyi değil
Bnguuu_102 Balbebek012 kesinlikle ya çok aşırı aşırı ve güzel kokuyor da yani çocupu yıkıyorsun 1 hafta kokusu gitmiyor üstünden nasıl bri parfümse çocuğu da çok rahatsız ediyor ayeıyeten derimizdeki her şey yarım saatte kanınıza karışırken bebeğin hakkına bu kadar girilmemeli bence
Balbebek012 helloandhello deneyerek gidebilirsin bakarsın duruma göre hangisi bebeğine iyi gelirse ayrıca şunu yazmayı unutmuşum ben hep üni baby ın yenidoğanı nı kullanıyorun yenidoğan olanlar daha iyi kokusuz hassas içerikli memnunuz
Balbebek012 Bnguuu_102 bence de öyle ciltleri çok hassas o yüzden ben hala yenidoğan ürünlerini kullanıylrum kızım 4 buçuk yaşınj geçti yeni yeni unibaby normal şampuan ve yeşil kapaklı normal deterjana geçtim
Guzelanne56 helloandhello hepsını mustela tercıh ettım çok araştırdım ıcıme o sındı, bırak pahalı ama epey gıder o bebege 2-3 ay
Merve-metin helloandhello ben hepsini mustela aldım canım Hepsiburada set halinde indirimdeydi bi oraya da bak istersen indirim varsa alabilirsin birde annem ayrıca dalinin şampuan bebek yağı pişik kremini deterjanını filan almış hangisi iyi gelirse onu kullanacam
helloandhello Merve-metin benim annemde dalinin sıvı deterjanını almış bana geçen onunla yıkadım kıyafetlerini miss gibi koktu 😍😍pişik kremini başka bir marka mı alsam diyorum gördüm çantasıyla birlikte satılıyor set halinde daha uygun oluyor öyle 🙂
babyiscoming_ helloandhello mustela ve bepanthol ikisini tercih ettim. Sudocrem içeriği hiç güzel değil bebeklere uygun olduğunu söylemiyorlar araştır istersen canım
aslaninannesi7 helloandhello Mustelanın setini aldım. Yenidoğan şampuanı, losyonu ve pişik kremi var içinde. Ne olur ne olmaz diye sudocrem ve bepanthol pişik kremi de aldım deneyeceğim.
aslaninannesi7 helloandhello denemek istedim bende canım çeşit olarak aldım zaten bakalım her bebek de aynı değil
Hilalcanim helloandhello mustela kullaniyordm boykot oldugu icin sdocrem unibaby markalarini kullaniyorm gayet guzel
0znur Oğlum 4 yaşında ve şampuan olarak hala yeşilmarka kullanıyorum. Araştırabilirsiniz. İçeriği temiz ve helal. Hamileyim kızıma da agarta markasını aldım Onun da içeriği aynı şekilde. Sadece kargo ücreti ödememek için Agarta tercih ettim.