Lolli myangelson ay başında oldu zaten yumurtlama ve akıntım şimdi tekrar oluypr. Düzenlidir adet dönemim
myangelson Lolli takip edin yine de bazen 2. Kez yumurtlama görülebiliyor adetleri düzenli olan kişilerde bile olabiliyor bazen burada denk geldim
Lolli orkidemm_ daha önce iki kez kimyasal geçirdim oyüzden ümitlenmek istemiyorum canım. Adetim iyice geçer öyle kan veririm.
_34Merve Lolli ikincisi baya bariz belli koyulaşms yani çok sevindim sağlıkla tamamlanır inşallah bu süreç
orkidemm_ Lolli ben en son 6 mı 7 gün önce yapmıştım erken gebelik yoktu valla daha da yapmadım 2 ay önce dış gebelik geçirdim o ay geç döllenme olmuştu fakat gene geç döllenme olur mu bilmiyorum ama bu ay korunmasız ilişki olduğu günden beri adet sancım var
myangelson Lolli gebelik silik çıktıysa hamilelik de olabilir bir kaç gün sonra tekrarlayın testi duruma göre kan verin
K2383 Benimde bat yarın uzayan akıntı var 2 gündür, aşılama yapılalı 9. gün erken gebelik testi yaptım negatif
Lolli K2383 bazen regl öncesi bazen regl geçince kanda , idrarda çıkıyor canım. Tamamen yumurtlama zamanına göre değişiyor. Bence regl bir kaç gün geçince tekrar yap