poyrazmom_ Minikask34 10 gün içinde kontrole giderseniz ücretsiz oluyor 10 günden sonra tekrar ücret ödemek zorunda kalıyorsunuz zaten ayda 1 çağırıyolar hafta ilerledikçe
Mavili1480 Minikask34 İyi doktor bulmak zor malesef bende özele gidiyorum çok iyi doktorum mesaj attığımda haftasonu olsa akşam olsa bile kısa sürede bakıyor memnunum
Minikask34 Mavili1480 ne güzel yaaa ben hala bulamadım sanki hiç minnetleri yok gibi ister gelin ister gelmeyin