Minikask34 Kızlar merhaba perşembe günü özel hastanede muayene oldum bu hastaneye ilk defa gidiyorum bana doktorum 3 hafta sonra gel dedi gidersem eğer kontrol süresi bitmiş mi olur ekstra ücret ödemek zorunda kalır mıyım yoksa ücretsiz mi bilgisi olan cevaplayabilir mi 🥰
umrumdadegil Minikask34 10 gün içinde gidersen ücretsiz sonrası ücretli yani 3 hafta sonra tekrar ücret ödeyeceksin canım
Mavili1480 Minikask34 10.günde gittiğin günü sayman gerekiyor canım bana hastanede öyle dediler pazartesi gittim mesela pazartesiyi de sayıyormuşum 3 hafta sonra ücret ödersin tabi ama 10 gün içinde gidersen gittiğin günü sayarak hesapla yoksa yine ücret ödemek zorunda kalma 😊
Minikask34 Mavili1480 doktor bunu söylemedi bana öğrendiğim iyi oldu şimdiki doktorlar özelede gitsen bir çuval parada yatırsan boş ilgilenmiyorlar çok az ilgilenen 😒😏
Mavili1480 Minikask34 İyi doktor bulmak zor malesef bende özele gidiyorum çok iyi doktorum mesaj attığımda haftasonu olsa akşam olsa bile kısa sürede bakıyor memnunum
Rabiamina Minikask34 muayene süresi en fazla 10 15 gün. 3 hafta sonra gittiğinizde tekrar para ödersiniz
semi29_ Minikask34 her hastanenin sistemi farklıdır benim doktorum 1 muayene 1 kontrol yapıyor sıkıntılı bir gebeliğim olduğundan dolayı acil durumlarda da çağırıyor ve kontrol süresi içinde gidiyorsam kaç kere gittiğimin önemi yok hiçbir şekilde para alınmıyor acıbademe gidiyorum doktorunuz sıkıntı görmediyse kontrol süresi içinde çağırmamış olabilir büyük ihtimalle 3 hafta kontrol süresi olmaz geçmiş olur süreniz
Minikask34 semi29_ teşekkür ederim inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız sizinki gerekli bir durum bide anlayışlı bir doktor 💐🫶🏻
Aysolin semi29_ merhaba, bende acibademe gidiyorum erken dogum riskiniz mi var kacinci haftanizdasiniz🌸
semi29_ Minikask34 rica ederim evet riskli durumum var fakat olmasa bile bence kontrol süreci içinde gidilmeli eğer istiyorsanız bence gitmenizde bir sakınca yok sonuçta bu size sunulmuş bir fırsat
Busranurtopal Minikask34 ilk haftalarda hemen hemen iki üç haftaya bir çağırıp takip ettı, ama sonra ayda bir çağırmaya başladı. Doktorunuza güveniyorsanız çağırdığı süre içinde gitmeye çalışın, 3 hafta sonra ücret ödersiniz, kontrol süresi 10 gün falan oluyor
Minikask34 Busranurtopal evet bende kontrol süresi bitmeden giderim eğer gerekli bir durum varsa yine giderim üç hafta sonra yada ne zaman çağırsa teşekkür ederim ☺️
semi29_ Aysolin evet miyomum var her zaman erken doğum riskinden bahsetmişti doktorum ama son 1 haftadır yüksek ihtimalle erken doğum olacak demeye başladık nstde ağrı hissetmediğim düzensiz sancılarım çıkıyor ve bebek çok aşağıda şu an 34 haftalığız
Aysolin semi29_ ben de 32.haftamda kasik agrisiyla acile gittim nst de baya duzenli kasilmalarim cikti o gece kaldim ilaclar serumlar ciger gelistirici igne falan derken sonuc olarak şuan 36. Haftamdayim umutlarinizi koruyun🌸
semi29_ Aysolin ay inşallah ben ağrı hissetmiyordum sadece kasılıyordu taş gibi ve düzensiz çıktı sancılar o yüzden evim de çok yakın diye ben kalmak istemedim açıkçası bir de sancılaırm düzensizdi ve ordayken verilecek ilaçları verdiler ciğer geliştiricimi de yaptılar yanımda eşim dışında kayınvalidem de kalıyor sağolsun her işimi o yapıyor şu an progestanın dozunu 5e çıkararak doğumu ertelemeye çalışıyoruz 1 haftadır azaldı gibi çok şükür inşallah biz de güzelce dayanırız yavrularımızı sağlıklı kolay ve zamanında kucağımıza alalım inşallah 🌸