Oğlum 3 buçuk yaşında aşırı anneye bağlı bir çoçuk ve yemek sorunu olan bir çoçuk aynı zamanda 33 haftalık hamileyim duygularım tamamen nötür valla sadece yoğun kaygı hissediyorum ikisi ile birden onları da kendimi de psikolojik olarak yormadan yetişebilecek miyim diye