Kızlar gerçekten gözüm mü bozuldu yoksa var mı. Pazartesi kan vermeye gidicem sırf bunun için. Belirtilerim de var. Sabah bulantılarım var kahvaltı bile yapamıyorum. Normalde 25aralık adet tarihim daha 11 gün var. Ama dayanamayıp yaptım. Çok erken olduğu için böyle çıkmış olabilir mi? Lütfen cevap verin 🥹