_34Merve semir99 bugün yarın piklesir belki daha çok erken umudunuzu kaybetmeyn ovulasyon yapmaya devam edin 🥰
semir99 Sahra25 valla doğru söylüyorsunuz. Bende biliyorum aslında testte sorun olduğunu da yine de bir soruyum dedim ne biliyim 😅
semir99 travmagul yok yapmadım. :) test muhtemelen yanlıştı. Adetime daha 15 gün var 2 haftalık bir gebeliğin çıkma ihtimali yokmuş. Ovülasyon testi yapmaya devam edeceğim. :)
travmagul semir99 Ben Ekim 13te kan verdim 1.3 çıktı 18 Ekim’de kan verdim 51.6 çıktı . Ben çıkar diye düşünüyorum ki idrar testlerinde çıkmamışti 13nde ama 18nde çıktı
ezgickm semir99 canım merhaba ben her yumurtlama dönemimde baş dönmesi mide bulantısı yoğun duygusallık yada sinir yaşıyorum bunlar olur iki güne kesin yumurtlarım😅 belki sendede onun belirtisidir
semir99 october bencede. O kadar para veriyoz yalan çıkıyor hayır parası hiç insanın umudu tükeniyor 😪
october semir99 aylardır predictor testte dahi silik çizgi gördüm ki bi tanesi 280₺ kan versem zaten 350 😒 inan parasında da değilim ufacık bir gölgeye kalbim ağzımda atıyor sonra gidip kanda 0,1 sonucu görünce daha beter yıkılıyorum.
semir99 october hamilelik testi yapmamak lazım aslında şüphelendiğin an gidip sağlık ocağında kan vermek lazım. İşte bu dha kolay geliyor. Silik çıkarsa bir umudun oluyor. Ama kan testi net yoksa yoktur. Heralde biz negatif sonucu görmekten korkuyoruz 😞