
Kızlar 9 gündür ovülasyon testi yaptım pik göremedim. Dün ve bugün mide bulantım oldu sebepsiz. Bugün de su içmediğim halde sık sık idrara çıkmaya başladım. Biliyorum psikolojik olabilir. Ama öylesine bir hamilelik testi yapıyım dedim gözlerim yanlış mı görüyor bilmiyorum sanki silik bir çizgi var. Ne dersiniz?