hamileyimkiben Yasmin444 aynısını biz yeni atlattık salgın varmış probiyotik verdi dr , ikinci gün aşırı ishal oldu ateşte yükseldi serum yedi iki büyük anca toparladı . Evde bekletmeyin bi serum yesin toparlar biz 4. Gün toparlamaya başladık ve ben 38+5 im 🥲🥲
Frkubra Yasmin444 pirinç lapası önermişti bı ara doktor bana sadece pirinci hasliyorsun çok hafif tuz at yedir ishali kesiyor
Zeynep9120 Yasmin444 bağırsak enfeksiyonu salgını var adenovirüs norovirüs vs benm kzmda gecirdi gecmiş olsun