kbsoysal açılma olduğunda doğum önlemek için serklajli yapılıyor aslında neden yapmadılar ki inşallah sağlıkla sihhatle bebişinizi alırsınız benimde 3 cm açıklık vardı acil serklaj oldum 22 haftalıkken şimdi 25 haftalık olduk elhamdülillah iyiyiz bebiş de bende