Ben de akıntı mı su gelişi mi anlayamadiğim bi sebeple perşembe günü akşam hastaneye gittim 25+5 tim. Gelen şeyin amniyon sıvısı olmadığını söyledi doktor amnisure testi yapıldı. Fakat çok küçük bi açılma var ama önemli değil dedi 2 doktor da 😐 Hatta ilk gebeliğinde kalma bile olabilir dediler