Hulyaebrar1 Efbees Bilkent’te Necati hoca var efsane bir hoca her hastasıyla birebir kendi ilgileniyor ben ona takipliyim tavsiye ederim
Ceydaaas1 Kbraaaaapolatttttt banada biri deniz hocayı önerdi muaynesi 1900 birseydi heralde doğum ne kadar acaba orda
Zbydkc Efbees 6 sene önce hacettepe de sezeryan dogum yaptim ve oranın calisaniydim doktorları hemşireleri bebek doktorları çok ilgili gerçekten tavsiye ederim
Kbraaaaapolatttttt Rmysaefe allahim sağlıklı sıhhatli çabucak hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah çok güzel geçer dualarım sizinle Allahını izniyle🙏🙏🤩
baharaa Doğu görevinden sonra Ankaraya döndüm. En mutlu olduğum şey üniversite hastanesinin, şehir hastanesinin bolluğuydu. Şu asistan faciaları yüzünden korkudan riske atamadım. Özelde devam etme kararı aldım. Sistemin bu hale gelmesi çok üzücü
Ecemom_ Ecemakkuzu 2 gün önce etlikte perinatolojiye gittim. Çok suratsız çok ilgisiz davrandılar. Sonuçları belgeleri sisteme yükledik doktorun görür dediler ama doktorum göremedi yüklememişler. Doktorun asistanı bile burnu havadaymış soru sorduğumda üfleyerek cevap verdiler. Bebek iyi kötü bir şeyi yok vs demediler bomboş bir muayeneydi. Bilsem gitmezdim oraya bilkente giderdim kesinlikle
Efbees Ecemom_ o zaman bundan sonra Bilkent’e gitmek lazım canım uzak diye ben istemiyorum ama Etlik hakkında bitane güzel bişey duymadım
Ela3466 Efbees ben 1. Gebeliğim de Hacettepede yaptım 2. Gebeliğim şuan oraya takipliyim doğumdan ve doğumdan sonra olan bebek kontrollerinden çok memnun kaldım güzel ilgileniyorlar tavsiye ederim
Efbees Ela3466 ama çok kalabalık ya sıran asla saatinde gelmiyor eminim iyidir ama ben 9 ay oraya o havasızlığa tahammül edemem sanırım 🥲
Ela3466 Efbees aynen sadece o sıkıntısı var ama doktorları ve sonrası güzel bende o yüzden sabrediyorim zaten dört hafta da bir randevu katlanirim o kadar ya :)
Efbees Ela3466 ben sabır edemedim ve yarıda bırakıp başka hastaneye koştum bende de biraz sıkıntı var büyük ihtimalle 🥹😅
Ela3466 bbsskk ben normal poliklinikteyim murat çağan 3 gün önce detaylı ultrasona girdim ve doktor çok tatlı ve ilgili davrandı ben çok memnunum tavsiye ederim