Ecemakkuzu 2 gün önce etlikte perinatolojiye gittim. Çok suratsız çok ilgisiz davrandılar. Sonuçları belgeleri sisteme yükledik doktorun görür dediler ama doktorum göremedi yüklememişler. Doktorun asistanı bile burnu havadaymış soru sorduğumda üfleyerek cevap verdiler. Bebek iyi kötü bir şeyi yok vs demediler bomboş bir muayeneydi. Bilsem gitmezdim oraya bilkente giderdim kesinlikle